31.8.12

YOU'RE SUCH A BEACH!

Hi! Finally I went outside today... In the morning I went for a run to the beach and during the afternoon, when I was planning to stay inside, a friend of mine asked me to go to the beach and we did...
The sky was blue, there were barely any clouds, it was hot and perfect to sleep a bit, although I didn't haha.
Oh, just saying: my outfit sucks today... I wasn't planning to go out today so basically I just wore a retro print top (my mom's) and my high waisted bell bottom pants from Burberry. I didn't even wore any shoes hahahahaha.

(Obviously, for the beach I just added some shorts instead of the pants)

-Olá! Finalmente saí hoje... De manhã fui correr até à praia e durante a tarde, quando planeava ficar em casa, uma amiga minha perguntou-me se queria a praia e fomos...
O céu estava azul, praticamente não havia nuvens, estava calor e perfeito para dormir, embora não o tenha feito haha.
Ah, só para avisar: o meu outfit não presta nada nada... Não pretendia sair por isso basicamente vesti uma t-shirt com padrão retro (da minha mãe) e as minha calças á boca de sino de cinta subida da Burberry. Nem sequer calcei sapatos hahahahaha. 

(É óbvio que para praia usei calções em vez das calças)
I know this looks disgusting, but today while going to the beach  Magda gave me a shock when she touched and as I jumped (like a sleeping cat jumps when suddenly someone turns the vacuum cleaner on)  and I did a scratch! Autch. 
However, I had lots of fun and that's how I look like today! Stay safe, xx, Rita

-Eu sei que é nojento, mas hoje enquanto iamos para a praia, a minha amiga Magda deu-me um choque quando me tocou e assim que eu saltei (como quando um gato está a dormir e de repente alguém liga o aspirador) fiz um arranhão! Autch.
Contudo, diverti-me imenso e é assim que eu estou hoje! Fiquem bem, xx, Rita

11 comments:

  1. Como eu disse, pro as hell xD

    ReplyDelete
  2. Como sempre linda!
    Quando se liga aspiradores e torradeiras e algo do genero, tenta nunca estar ao pe de gatos, eles fazem sempre isso :P

    ReplyDelete
  3. Nice photos! I like your glasses, they look really nice.

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Obrigado pelo comment minha fofura muahhhhh

    ReplyDelete
  5. Dias assim, com amigas, valem sempre a pena :)

    ReplyDelete
  6. I love the title of this post! And ouch that scratch looks like it hurt!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. that's a bad scratch! :( your beach look seems cute, hopes to see you in it!





    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    ReplyDelete
  8. Ahahah obrigada querida! :)

    ReplyDelete
  9. Adorei o blog, sigo! Segue de volta please♥
    Xoxo Inês

    ReplyDelete
  10. Always combine the right clothes, I like your style.

    ReplyDelete
  11. Tens um blog adorável! estou a seguir**
    Theblackeffect.blogspot.pt

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥