28.8.12

10 REASONS WHY I ♥ WINTER


1. Cute sweaters
1. Camisolas fofinhas
2. berets
2. gorros
Bow Beret - Hats - Accessories - Topshop USA
3. Hot chocolate
3. Chocolate quente

4. Studying to the sound of rain
4. Estudar com o barulho da chuva

5. Curling up on the couch with a blanket, while watching awesome movies
5. Enrolar-me no sofá com uma mantinha enquanto vejo filmes espetaculares 

6. CHRISTMAS!
6. NATAL!

7. My b-day
7. O meu aniversário

8. Playing around with cold breath
8. Brincar com o ar

9. Colourful umbrellas
9. Guarda-chuvas coloridos

10. Gloves
10. Luvas

These are my 10 reasons why I love winter... what are yours?
Stay safe and have a great week, xxx, Rita

-Estas são as minhas 10 razões para adorar o Inverno... quais são as vossas?
Fiquem bem e tenham uma ótima semana, xxx, Rita
p.s- you can get all the sources by clicking the picture
p.s- podem obter   as fontes ao clicar na  foto

10 comments:

  1. ahahaha concordo com TUDOO!! especialmente os gorros, ainda ontem tive a arruma los e a suspirar, quero andar com eles :D e tb faço anos no inverno.

    ReplyDelete
  2. oh I love winter too, everything is so cosy and the air smells amazing:)

    ReplyDelete
  3. Concordo! Mas tambem sabe bem um bocadinho de sol!

    Mags ♥

    ReplyDelete
  4. I love winter as well! We can layer on clothes without worrying of getting burnt hahaha :p xx

    http://rosalindatj.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love winter too,
    and it makes Christmas to be just around the corner.

    ReplyDelete
  6. Eu acabei agora o 12º ano lá! É uma escola bastante boa! Tem alguns problemas, como todas as escolas, mas acho que é das melhores de viana! :) Beijinho*

    ReplyDelete
  7. can't wait for winter; I adore x-mas, hot chocolate with marshmallows, fire on the chimmney, reading more books, staying in watching movies at night, christmas tree smell, boots, coats, hats and scarves!

    ReplyDelete
  8. adoro o inverno pelas mesmas razões que tu eheh :') já estou a seguir!

    ReplyDelete
  9. adorei este post, escreveria as mesmas coisas que tu :3

    ReplyDelete
  10. olá rita! obrigada pelo teu comentário tão querido no meu blog! ri-me muito! não conhecia o teu blog e achei-o super querido por isso estou a seguir-te! :)

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥